Gå till innehåll
lördag 18 januari 2025
Gäst

ny reklamen

Rekommendera Poster

Gäst

Nya reklamen på MG gör väl att allt i bildväg nu är rumsrent även i trådarna eller?

Senast ändrad av nikitalord | 22 juli 2007 | 18:59

post-15930-1394235153,514_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är det värdigt en hedersmedlem att lägga in såna här inlägg...? Lite omoget, tycker jag.

Om du hittar reklam du tycker är stötande så påtala det direkt till siten istället för att provocera med ett inlägg med mer naket.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

bilden är hämtad från reklamsnutten

och var tydligen Rachel_Hunter_Topless

Senast ändrad av nikitalord | 22 juli 2007 | 19:03

post-15930-1394235153,5248_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

tycker hela denna reklambiten inte platsar här och det är därför intressant att se om bilderna från reklamen cencureras som vissa lättkladda trådar tidigare gjorts eller om nu ribban har höjts.

post-15930-1394235153,5786_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den där reklamen ser jag ingenstans. Risken är stor att reklamen visas av nåt program i din dator..

Ett spyware har nog installerat sig i din dator o byter ut reklamen när du surfar. Så kör nåt program som rensar o be sen MG om ursäkt.

Senast ändrad av Yadis | 22 juli 2007 | 19:19

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Japp kanske du nog har rätt min dator är lite klurig och insett att jag är lite bored eftersom jag bara slösurfar på guiden och istället borde piggas upp med lite av döingen Ann Nicole Smiths förehavanden med det täckta könet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

klicka själv igenom vilka som har reklam på mg sidan, efter mg slogan klickar man på tunna annons texten sen är det bara att bläddra igenom våra sponsorer. ev krävs att man har adobe flash 9 för att se reklamen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sista gången jag säger det - du har spyware och är den enda som ser den där reklamen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Ingen spyware ingen adware, och popups skulle ligga ovanpå inte infogas så snyggt på mg reklamplats. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo då!

Inga problem att få till en sådan bluff! alla variabler för hur sidan ska se ut finns ju på sidan.

Jag har inte heller sett anonsen du talar om och har varit här till och från hela dagen.

Klickar vi andra på annons högst upp kommer vi till förstasidan.

Skulle rekomendera dig att kolla igenom datorn!

Något som för övrigt bör göras regelbundet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

ok det som lägger sig där är tydligen en adiconebanner, lite lurigt, så ursäkta att jag drog igång onödig tråd men man blev lite snopen, det fanns även lite grövre reklam.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tja! Vi var ju ganska eniga om att sådan reklam inte hör hemma här!

Fina bilder kan vi ju titta på på andra sidor!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi har inte denna typ av reklam på MG. Låter som ett kapningsprogram som tidigare skrivits i tråden.

Låser tråden

//stavhammar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...