Murklan 0 Postad 21 Juli , 2007 Någon som vet vart jag kan hitta en origianlratt, rutram, kapellstommar, instruktionsböcker/försäljningsmaterial mm till en Selco Rival?Ev kan det vara intressant att köpa en båt i dåligt skick för att komma över dessa delar!Ser tacksamt fram emot alla tips!Mvh Eric Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 21 Juli , 2007 finns det inget sånt på blocket eller nån annan annons sida`? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Murklan 0 Postad 21 Juli , 2007 Har letat och letat, men inte hittat det jag söker, har lagt ut en blänkare på blocket oxå så får vi se vad det ger, men som det ser ut verkar det vara grymt svårt att hitta gamla båtprylar...Har hört att det skall finnas, eller att det fanns en äldre herre på Ingarö som hade lite gamla grejer, men han var väl runt 70år då, (2000) så frågan är om han finns kvar, jag vet inte ens vad han heter... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lejflof 0 Postad 30 Mars , 2009 www.glasfiberklassiker.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser