kema 0 Postad 20 Juli , 2007 Är det någon på MG som även håller på med geocaching? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 22 Juli , 2007 Njaaa, inte mera än att jag skickar kordinater till våra besökare var vår badplats (landvägen) ligger och det räknas väl inte riktigt..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 22 Juli , 2007 Nja, inte riktigt kanske. Men den kanske är gömd och svår att hitta ändå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Links 1 Postad 26 Juli , 2007 Jajjamen! Här har du en tvättäkta tokcachare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 27 Juli , 2007 Ja i alla fall när man är van vid asfalt ock skall överleva på skogsvägar med kottar och andra vilda växter...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 27 Juli , 2007 För att inte tala om alla andra vilddjur som håller till i skogar, mygg, myror och barr som sticks innanför tröjan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 27 Juli , 2007 Hur länge har du jagat cachar? Du säger tokcachar , vad har du för statestik? Själv har jag hållt på några år (vet inte riktigt) men har bara ett fåtal hittade. Du kan se min statestik under kema på geocaching. ha det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser