Jonas_JJ 0 Postad 20 Juli , 2007 Jag va ute vid röda sten i morse i gbg och där ligger denna skapelse... Riktigt läcker!!!! http://www.parsifal3.com/default.asp?active_page_id=1 DEn kommer inte ens under älvsborgsbron.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 20 Juli , 2007 Satan i gatan vilken båt!!!(ursäkta uttrycket) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 20 Juli , 2007 Jo och den e mer imponerande när man står brevid den.... Tog några bilder lägger ut de ikväll om någon vill se... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alvarsson 0 Postad 20 Juli , 2007 Hmm... Kollade precis specifikationerna på parsifal3.com. Enbart cockpit har en större area än min lägenhet. Den är ju helt sanslöst stor. Och så vacker... Hur många miljoner får man separera ifrån för att få sig en sådan här skönhet? Någon som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 20 Juli , 2007 Jag hittade hyr priset på den.... FRÅN 178000 EURO........ per vecka Dags o sälja allt man har samt ta lån för en veckan semester.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alvarsson 0 Postad 20 Juli , 2007 Auch... det var saftigt. Men att drömma kostar som tur är inget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
velum_navia 46 Postad 20 Juli , 2007 Ja den är mäktig å skitsnygg! Samma båt var även här förra året vid denna tiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Casper82 0 Postad 20 Juli , 2007 Kommer det några bilder på denna båten från röda sten och är det någon som vet om hon ligger kvar? Får ju ta en sväng ut i helgen då och kolla. //Mattias A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 22 Juli , 2007 Hon låg inte kvar igår.... Men slkall slänga in lite bilder under kvällen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lars_J 0 Postad 23 Juli , 2007 Så det var den jag mastoppen på när jag körde över älvborgsbron i fredags! Det var väl ocksådärför hon låg just där, hon kom inte under bron. /Lars J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 23 Juli , 2007 Japp den masten... glömde av bilderna igår man lovar att ni får se senare idag:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Casper82 0 Postad 24 Juli , 2007 Var nere i lördags och körde runt på eftermiddagen men då låg hon inte kvar Synd det hade varit en syn. Men vad gör hon är upp i kalla norden? Är det någon PR segling? Hon kanske fortsätter till någon annan svensk hamnstad? //Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GustavB 9 Postad 1 Augusti , 2007 Inte ens mesanmasten skulle kunna gå under bron. Helt sjukt ju... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 1 Augusti , 2007 Den va riktigt fin!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser