gravis 0 Postad 17 Juli , 2007 Hej! Nu är båtsommaren igång vilket är härligt! Nu är det så att vi har fått tvillingar nyligen, de är ca 2 månader, vet någon om det finns flytvästar att köpa till så små barn eller måste de stanna hemma i sommar och missa allt kul? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 17 Juli , 2007 Hej, Det finns flytvästar till så små barn t ex räddningsvästen Baltic Bambi Super Soft: http://www.balticlifejackets.com/product.asp?prod_id=21&lang=se Syrrans unge var ute med sitt barn i båten redan efter några veckor efter barnet föddes förra sommaren. Nu kommer jag inte ihåg exakt vilken väst barnet hade på sig. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 17 Juli , 2007 Kolla m Brandkåren/Räddningstjänsten på orten. Vet inte hur det är nu, men när mina yngsta var pyttesmå en gång i tiden för några år sedan, då kunde man låna västar hos Räddn.tjänsten. Så slipper du ju köpa nåt som ändå är för litet efter en säsong Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 18 Juli , 2007 Viktigt att västen vänder barnet även med blöjan på, inte alla gör tydligen det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gravis 0 Postad 18 Juli , 2007 Tack så mycket för svaren, nu vet jag vart jag ska leta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser