melle 7 Postad 16 Juli , 2007 Igår skörade det gamla storseglet ordentligt, dags att köpa nytt. Var hittar jag billigast storsegel till Maxi 68? Rolly Tasker brukar vara billigast men det ska ju skeppas långt. VIll gärna ha det snarast.Ingen av er som sitter på ett storsegel till maxi 68? MvhAndreas Mehlin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Puffin 0 Postad 16 Juli , 2007 Jag bestälde ett storsegel till min Maxi 77 veckan för midsommar från Boding. Det leverarades för en dryg veca sedan. Ganska snabbt tycker jag för att vara mitt i sommaren. Jag kollade även med UKSyversen och Kabat Segel&Båt, men deras leveranstider var 5-7 veckor och då skulle jag få seglet mitt i semestern. Boding kanske inte är allra billigast, men snabb leverans och ett bra bemötande kan vara värt några extra kronor ibland. // Maxi 77 3623 Puffin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
velum_navia 46 Postad 16 Juli , 2007 Såg några begangnade på blocket i dag om du vill komma undan billigt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser