ploN 0 Postad 14 Juli , 2007 Hej jag undrar om någon har ett hum om hur långt det kan vara från Ekerö till Justerö? Samt vad det kostar att slussa. Mvh//Robin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kungsholmen 0 Postad 14 Juli , 2007 Fråga 1 Djävligt dum fråga...Ekerö var?????till Ljusterö var?????fråga 2 = 140 Svenska kronor på utvägen, och noll Svenska kronor på invägen.mvh/ Roland. Senast ändrad av kungsholmen | 15 juli 2007 | 15:52 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
apics 0 Postad 14 Juli , 2007 Ja kan man få veta vart på ekerö till vart på ljusterö så kan man enkelt räkna ut det, borde du kunna också om du ska åka båt dit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ploN 0 Postad 15 Juli , 2007 Jo visst skulle jag kunna det men sjökorten ligger alltid kvar i båten när man behöver dom =). Jag tänkte mig inte en exakt siffra utan mer ungefär, vi säger från albysjön till norra justerö? //ploN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 15 Juli , 2007 använd gröna kartan och kartex sen är det bara att rita färdvägen med musen detta ex gav 51km även bilvägar finns i programet med alla avgifter tid förbrukninger mm detta är även ett bra tips för sjöar som saknar sjökort det mesta finns hos lantmäteriet Hur man får allt gratis googlar man fram med ett sök på kartex pirate Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 15 Juli , 2007 140 kronur ut och noll kronor in. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 15 Juli , 2007 Testa Google Earth - fungerar kanon för att planera rutter och mäta avstånd (även i nautiska mil). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 15 Juli , 2007 31 M enligt det levande sjökortet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser