Boris_ 0 Postad 11 Juli , 2007 hej nu ligger det till så här att jag ska åka och byta min båt (en crecsent 440) mot båten som ligger på min sida och nedan och han som äger den nu säger att det är en hurricane 520 . men jag kan inte hitta något alls om någon båt som heter så . är det någon som kan ge mig info om båten så är det tacksamt. mvh boris Senast ändrad av Boris_ | 11 juli 2007 | 20:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 12 Juli , 2007 Känner inte till någon Hurricane 520, finns dock en något kortare modell runt 5-5.10 antar att det är den som avses. Ex: http://www.blocket.se/vi/12364349.htm?ca=8_sHurricane ska vara tillverkade i Finland. Har provkört Kabin-modellen och denna var trevlig, även i lite kraftigare sjö. Relativt ovanlig båt i Sverige även om de dyker upp då och då. Jag antar att HT modellen är byggd på samma skrov. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boris_ 0 Postad 14 Juli , 2007 hej jo det liknar en sådan . hämtade båten idag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser