535GT 36 Postad 11 Juli , 2007 Jag behöver en handbok till min 93:as Mercury 90 hk. Fanns ingen med vid köpet. Tänkte att det nog finns någon som har en över. Om inte kan någon säkert antingen kopiera den, eller scanna in den och maila den. Jag betalar givetvis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Raceboat 9 Postad 11 Juli , 2007 Jag har en handbok för min Mariner 75 hk, jag tror den även berör 90 hk och Mercury också. Jag behöver den fortfarande själv men det kanske går att scanna in men det är många sidor... Vart bor du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 11 Juli , 2007 I Umeå. Är det bara samma, så är det lugnt. Skicka bara till min mail. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rocketeer 0 Postad 11 Juli , 2007 http://www.brunswickmarineemea.eu kanske du kan hitta en manual under downloads, jag kollade på svensk version och det fanns bara till -1998. kanske du behäskar något annat språk, troligen finns det på engelska. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 13 Juli , 2007 Tack! Det där var en strålande sida. Nu gäller det bara att hitta motorn i listan. Hur vet jag vilken det är? Årtalen står ju ej utsatta. Är det motorkoden som står sist i listan? Jag är helt novis på detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser