kanshepeter 0 Postad 9 Juli , 2007 någon som har ett litet hum om vart och om man kan hitta någon begagnad bogprop till en 25 fots plastbalja ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 9 Juli , 2007 Fast... Det stora med en bogprop är väl jobbet att få dit den? Om man tar sig det besväret är det inte lika bra att satsa på nya prylar? Om du ska leja ut jobbet så är själva aggregatet bara 30-40% av kostnaden. Har för mig att det inte är så många tusenlappar. Vem säljer en beg bogprop i vettigt skick? Dom slits väl rätt hårt under åren. (Om man inte krashat/skrotat en hyfsat ny båt på någon grynna.) Bara mina funderingar. Sorry att det inte hjälper dig så mycket. Senast ändrad av Anders_St | 09 juli 2007 | 19:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 9 Juli , 2007 Kan ju vara någon som köpt för liten och vill byta upp sig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kanshepeter 0 Postad 9 Juli , 2007 min tanke var just så, att någon har någon som är för liten, eller så.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser