miniraser 10 Postad 9 Juli , 2007 Jag spelar trummor i ett ganska nystartat band som heter Ebenholt slappers och nu har vi gjort en inspelning med 8st låtarFölj gärna länken och lyssna på några småklipp och kom gärna med kommentarerhttp://www.freewebs.com/armyofticks/demo.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 20 Augusti , 2007 Jajamensan. Funkar kanon. När kommer första plattan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 17 September , 2007 Tack för era vänliga komentarer.Det är ganska kul att den inspelningen som vi gjort är ju bara en snabb gjord demo men som endå hunnit med lite radio inte demoradio typ hembränt utan nån p4 lokalradio mm.. vi har även sålt några hundra ex på våra spelningar vet ej hur många men dom två första helgerna vi var ute efter inspelningen gick det åt ca 80st skivor. Våran tanke är att vi ska göra en mer seriös inspelning nu i höst det blir en fullängdare med troligen bara eget material, vi ska bara hitta tid till det hela har hyffsat med spelningar och sen är det ju jobb och jag har även familj men med planering löser det sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 18 September , 2007 Det ska jag göra jag kommer även fixa länkar då för provlyssning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 28 Oktober , 2007 Lät ju kanon det där, ROCKA PÅ FFS!//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aron2 0 Postad 29 Oktober , 2007 Riktigt fint det där. Ni får kommer ner till Göteborg och spela det spelas allt för lite bra musik här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 2 November , 2007 Tack så mycket du får sprida ryktet där nere vill folk boka så spelar vi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aron2 0 Postad 6 November , 2007 Jag är nyinflyttad till stan och är väldigt besviken på musik utbudet på alla uteställen här i Göteborg. Någon kanske har något tips det dem spelar lite fin musik i Göteborg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 1 December , 2007 Här har du ett tips The Buckshots spelar i Göteborg på Jeffrey´ s Pub den 7 och 8 december kl: 20.30Address: Karl Johansg 92 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser