Gå till innehåll
tisdag 26 november 2024
falo

Cad är det för båt och vad är fel.

Rekommendera Poster

Jag har köpt en båt men vet inte vad det är för båt.

Det sitter även en Vire 7hk 2T motor i den. Den går bra men om man ger för mycket gas spottar den ut bensin ut luftinsuget på förgasaren. Vad kan vara felet och främst vad är det för båt jag har köpt?

Tacksam för hjälp. 

post-17569-1394235138,0721_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha... slutar detta aldrig? Vad är det för båt?

Tar man inte reda på det innan man köper????

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Köper du båt efter märke eller köper du båt som du blir nöjd med?  Det är skitsamma vad den heter bara man är nöjd med den, vad den sen heter spelar ingen större roll men nu är det så att jag är nyfiken. Och tittar man på bilden ser man att det inte är en Weedo GT utan en snipa av något slag.
Suck.... vilka obegåvade svar 
Jag tar gärna emot seriösa svar som kan vara till hjälp. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Den går bra men om man ger för mycket gas spottar den ut bensin ut luftinsuget på förgasaren.

Låter som när man övertrimmade moppar, eller så skramlar och ruskar skiten så mycket att den börjar flöda, men till 99 procent har förra ägaren filat av kolven, det finns på forumet ett antal medlemar som gjort allt för att få sina gamla ekor att plana med div trimförsök.

ang vad din båt heter så heter den inte Subban för det hette kompisens båt och den var lite rundare dvs hade lite fylligare former än din Snippa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror någon (Flipperägare) kanske borde växa upp eller läsa Vett och Etikett innan han postar sitt nästa inlägg. Du kanske ska logga in på någon fjortis site, där kanske du kan få utbyte för dina tankar, ideer och uttryck med någon som är lika mogen som du.
Jag hoppas att detta forum kan fortsätta vara seriöst där man kan hjälpas åt med tips och råd. Och om Red. Denna tråd är nu låst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

fick googla mycket innan jag hittade en sån bulle men nu vet jag flipper menade.

Senast ändrad av nikitalord | 06 juli 2007 | 22:25

post-15930-1394235138,3089_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...