schnoddas 0 Postad 5 Juli , 2007 Hejsan alla sanna båtvänner ! Skulle då för första ggn detta år starta Mercuryn (4,5 1974) och märker till min förstörtning att det inte kommer nåt skvalvatten (heter de så?) ur det lilla hålet. Har bytt impeller och kollat med skruvdragare att vatten går genom pumpen - och det gör det - men tror nu att det är igensatt någonstans. Måste allting plockas isär nuuu! för att rensa bort skit där det inte ska vara - eller? Någon som har erfarenhet av liknande fel? - han / hon får gärna informera mig om hur jag ska gå till väga. he - ha de så gott alla i det myckna regnet / M Senast ändrad av schnoddas | 05 juli 2007 | 17:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 5 Juli , 2007 pilla in en ståltråd och rensa bort skiten ur skvalhålet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
schnoddas 0 Postad 5 Juli , 2007 Har kollat där - men det går en slang upp till cylindern och den vägen är det fritt fram som det verkar.... / M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser