peterv 0 Postad 4 Juli , 2007 Är det något båtmotorproffs som kan säga vad det kan vara för årsmodell på denna johnson 50hk, bild ska vara med OBS!!! BÄTTRE BILD FINNS 4 INLÄGG LÄNGRE NER PÅ SIDAN, KLICKA PÅ BILDEN FÖR FÖRSTORNING Senast ändrad av peterv | 05 juli 2007 | 00:53 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 4 Juli , 2007 Tjena! Kanske nån annan har bättre öga än jag, men SNÄLLA en bättre bild tack!!!*L* Mvh/Bengan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 4 Juli , 2007 har du inget motornummer på den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 4 Juli , 2007 Bra tänkt...*L* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peterv 0 Postad 4 Juli , 2007 nytt försök med bilden då, det ska även gå att klicka på bilden för förstoring. nej har ingen bättre bild och inte motornummret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 4 Juli , 2007 gissar 70-tal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peterv 0 Postad 4 Juli , 2007 finns det någon som VET vad det kan vara för årsmodell, som inte bara tar en gissning? Själv har jag letat men hittar ingen med likadana dekaler, någon som kan luska ut året genom att titta på själva motorn, drevet? Tyckte själv den var lik en -85a men det kanske är helt fel????????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 4 Juli , 2007 hej igen om man utgåt från bilden så kan man inte säga ett exakt årtal eftersom dom inte bytter utsende varje år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peterv 0 Postad 4 Juli , 2007 Nån som vet mellan vilka år dom såg ut som på bilden då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AskMange 0 Postad 5 Juli , 2007 Har en Johnson 30hk -85 och den ser inte ut som den på bilden. Som någon sa ovan: ta fram motornumret och kolla upp på nätet. Kollade själv upp min på nån hemsida som jag tyvärr inte har länk till just nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flippermartin 0 Postad 5 Juli , 2007 http://www.marinshopen.se/ klicka dig in på modellguiden och läs av din årsmod. Fast det bygger på att du läser av nummret på din motor först! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peterv 0 Postad 6 Juli , 2007 Tack för länken, fixade motornr så nu är problemet löst, TACK Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 6 Juli , 2007 Vad var årsmodellen ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser