BengtA 0 Postad 4 Juli , 2007 Hej, jag har under ett år sökt i alla tänkbara böcker och på alla tänkbara sidor på internet efter svaret på frågan. Jag har ställt frågan i ett antal olika naturforum men inte fått något svar. Jag tog bilden förra sommaren vid stranden på en liten ö i sjön Sommen. Jag provar i ett forum med folk som vistas i och nära sjön. Vet någon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 4 Juli , 2007 Hej! Jag törs nästan påstå att jag är en äggspert på området så jag säger dinosaurieägg! Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KarlDonitz 0 Postad 4 Juli , 2007 Ägga upp dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
folkatorparn 0 Postad 4 Juli , 2007 ser ut som om någon lustig prick... har bett en älg att skita i ett fågelbo bara för att förbrylla ornitologer runt om i landets forum??? :-))) sorry... P.S får man priser om man vinner??? Senast ändrad av folkatorparn | 04 juli 2007 | 23:31 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 4 Juli , 2007 Ska jag vara ärlig så är jag också inne på att en älg vart framme.Ville dock bara att någon annan skulle nämna det först! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 4 Juli , 2007 Ja visst....och ju oftare desto bättre! Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 5 Juli , 2007 Kan det vara Jakko som varit framme.... eller är det månne Småkorkar.. Blir nog en anstormning på forumet till hösten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
a_eriksson 0 Postad 5 Juli , 2007 buskskvätta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 5 Juli , 2007 Ja, så kan man ju också uttrycka det. Det kan ju skvätta både här och där, när man förökar sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 5 Juli , 2007 Jag tror att jag med största sannolikhet kan säga att det är från en älgstare latinska namnet älgus skitus den häckar inte gärna och det får man förstå, väldigt ovanlig här i norden nu mera, så jag blir väldigt glad och få se ett bo igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser