Gå till innehåll
tisdag 04 februari 2025
Domky

SODI VENTILER BAYLINER!!

Rekommendera Poster

Det regnar in i min båt vid minsta skur i de bakre sidoventilerna, nån som har en bra ide?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sitter de på sidan borde de vara byggda med en dränerad vattenuppsamlingslåda på insidan. Är det så? I så fall gissar jag på igensatt dränering.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

nä det sitter ingeting där  bara rinner in... sjukt!  ..  jag får väl bygga nåt själv....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok bra där!   Men gjorde du den av plast eller? Jobbade du från insidan eller utsidan för de e otroligt svårt att komma åt inifrån allt e i vägen i princip (skratt) ! DFEssutom så undrar jag Persk hur du gjorde dina fina ventilgaller?? Blanka å fina onekligen...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

De är gjorda i plast och dit limmade utifrån.

Om du menar de som är gjorda åt 2455:an så är de specialtillverkade i rostfritt och maskinpolerade, one of a kind;)

De till 3055:an är exact samma mått som originalet men gjorda i rostfritt och med annat rutnät naturligtvis polerade de med.

Det är bra med kontakter...

Mvh

/Persk

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skitsnygga,,, du kanske skulle göra bizniz av det å sälja på nätet för en femhundring styck..... haha säkert gångbart medd tanke på att de flesta bayliner modeller har dessa, åtm fr mitten av 80 till mitten av 90 i princip! Eller??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...