Domky 0 Postad 3 Juli , 2007 Det regnar in i min båt vid minsta skur i de bakre sidoventilerna, nån som har en bra ide? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 3 Juli , 2007 Sitter de på sidan borde de vara byggda med en dränerad vattenuppsamlingslåda på insidan. Är det så? I så fall gissar jag på igensatt dränering. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Domky 0 Postad 3 Juli , 2007 nä det sitter ingeting där bara rinner in... sjukt! .. jag får väl bygga nåt själv.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 4 Juli , 2007 Hej! Gör på detta vis http://www.baylinerownersclub.org/gallery/album398/DSCF1366 så blir det bra. Har själv gjort det på mina båtar. Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Domky 0 Postad 4 Juli , 2007 Ok bra där! Men gjorde du den av plast eller? Jobbade du från insidan eller utsidan för de e otroligt svårt att komma åt inifrån allt e i vägen i princip (skratt) ! DFEssutom så undrar jag Persk hur du gjorde dina fina ventilgaller?? Blanka å fina onekligen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 4 Juli , 2007 Hej! De är gjorda i plast och dit limmade utifrån. Om du menar de som är gjorda åt 2455:an så är de specialtillverkade i rostfritt och maskinpolerade, one of a kind;) De till 3055:an är exact samma mått som originalet men gjorda i rostfritt och med annat rutnät naturligtvis polerade de med. Det är bra med kontakter... Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Domky 0 Postad 6 Juli , 2007 Skitsnygga,,, du kanske skulle göra bizniz av det å sälja på nätet för en femhundring styck..... haha säkert gångbart medd tanke på att de flesta bayliner modeller har dessa, åtm fr mitten av 80 till mitten av 90 i princip! Eller?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser