handlarn 0 Postad 2 Juli , 2007 Hej! Jag funderar på om någon här har koll på vad detta är för märke/modell? Det sitter en VP AQ170 i den med ett VP280 drev. Båten är 20 fot. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stdragster 0 Postad 2 Juli , 2007 http://www.marinshopen.se/guide/guide.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
handlarn 0 Postad 2 Juli , 2007 Tack för tipset, men jag var kanske otydlig, det jag undrar är alltså vilken modell och tillverkare det är på båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stabb1 0 Postad 4 Juli , 2007 Hej! Vill minnas att jag var spekulant på en sådan båt för ca 20 år sedan. Den båten hette Mirage och det satt en Volvo Penta v8 i den. Vet tyvärr inget mer om den. Hälsn. Kent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 4 Juli , 2007 såg den eller en liknande på blocket för ett tag sedan och då hete den mirage Senast ändrad av van_duung | 04 juli 2007 | 16:05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
handlarn 0 Postad 4 Juli , 2007 Tackar så mycket, det verkar ju stämma med säljarens uppgifter då, men han visste inte så mycket mer än att den skulle heta mirage och att den är 20 fot. Jag blev lite tveksam till det då jag försökt hitta några uppgifter om den på nätet utan att lyckas. Någon som har mer info? Senast ändrad av handlarn | 04 juli 2007 | 17:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ConnyGson 7 Postad 5 Juli , 2007 http://www.mirageboats.com/boats.htm Om det är en båt från Mirage verkar det vara en liten lattjo motor? Kan inte vara orginal i varje fall. Mirage började tillverkas -84 och AQ170 slutade tillverkas -80 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stabb1 0 Postad 6 Juli , 2007 Hej! Dessa båtar är nog inte från samma Miragetillverkare. Den båten jag tittade på var en gammal häck. Året var 1986 om jag inte minns fel. Den såg ut som den som efterfrågas. Kommer bestämt ihåg det långa kupade fördäcket, såg lite annorlunda ut tyckte jag då. Satt en gammal v8 förgasare i den. Mvh. Kent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser