Massabra 0 Postad 1 Juli , 2007 HejHar en Johnson 35 hp -98 som tjuvstannar då den blivit varm. Motorn stannar tvärt precis som om man vrider av nyckeln, vilket får mig att misstänka fel på tändningen/elfel. Motorn går dock att återstarta direkt. Sedan går den ytterligare en stund innan den stannar igen. Jag har gått igenom och gjort rent hela bränslesystemet, så det bör inte vara felet. Även tändstiften är nya. Tacksam för hjälp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Massabra 0 Postad 4 Juli , 2007 Ingen som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 4 Juli , 2007 Händer det bara när motorn är riktigt varm? Aldrig när den är kall? Tycker dock det låter som glapp/dålig kontakt nånstans, typ vid dödaren(dock i ditt fall vid nyckeln). Ta dock mitt svar med nypa salt - är ingen expert. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Massabra 0 Postad 4 Juli , 2007 Händer bara när motorn är varmkörd, ja. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spigg 0 Postad 4 Juli , 2007 Det är kan vara bränslepumpen så pröva att pumppa på bränsleblåsan när du kör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser