Jhan 0 Postad 1 Juli , 2007 Har precis bytt tändnings lås på mitt mercontrol ifrån 80 talet. Jag kopplade det enligt bilden som ni kan se. Men det händer inget när jag vrider om nyckeln. Låset jag kopplat in är precis lika som det som satt där innan, Med det gammla låset funkade motor bra furutom glappet som fanns i tändnings låset. har jag kopplat galet? finns det någon säkring som kan ha gått, under bytet? Vad kan ha gått galet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Coronet24 0 Postad 1 Juli , 2007 Hej Det är inte så att du har fått ett tändningslås med start läge på ? www.osterblom.nu/coronet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 679 Postad 1 Juli , 2007 Hur är det med neutral läges switchen som sitter strax under tändningslåset både i reglaget och på schemat, har den hoppat ur läge så funkar inte starten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jhan 0 Postad 1 Juli , 2007 Gelis. Ska kolla det du skrev, jag undrade faktiskt vad den hade för funktion när var och rotade i reglaget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser