Strega 1 Postad 30 Juni , 2007 Jag har försökt få tag på Golden Teak Sealer men det var just slut hos Lidköpings Båtsnickeri. Funderar på att köpa Snappy Teak sealer i stället som är lättare att få tag på (dessutom lite billigare). Är det någon avgörande skillnad ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 1 Juli , 2007 vad jag har hört så ska Golden Teak va hästlängder bättre än snappy.. men som sagt hört på varvet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Strega 1 Postad 1 Juli , 2007 Tack för upplysningen, då kanske det kan vara värt att vänta ett tag i alla fall.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 22 Augusti , 2007 Bröderna Martinssons Varvs AB Tel. 0304-59054 Svineviken 351, 473 95 HENÅN fråga efter Golden Teak Seal Har provat på Teakdäcket på min Storebro i sommar, HELT KANON! däcket ser ut som det var nyslipat, fortfarande!! Senast ändrad av RDauksz | 22 augusti 2007 | 13:21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anteh 0 Postad 9 Juni , 2008 Golden Teak Sealer sälja i Stockholm av EuroTex Dynor & Kapell AB, Sollentuna. Jag fick prisuppgift häromdagen, 380 kr för en burk. /A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 2 September , 2008 Glöm inte att slipa däcket helt rent från grått trä innan du behandlar med Golden teak sealer. En stor fördel med Golden är att teaken inte blir mörk är att man sliper steppa på badplattformen av värmen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser