Flipper_510_HT 1 Postad 29 Juni , 2007 ...här i kväll.... Är det bara jag som inte ska ut med båten den här helgen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 29 Juni , 2007 Det verkar inte bli så bra båtväder om man ska tro prognosen som nyss rullades upp i TVn. Någon båttur blir det nog inte för vår del denna vecka. Hoppas att det vänder snart / Tina. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 29 Juni , 2007 Precis vad jag tänkte, lika bra att stanna på land. Blir ju semester om en vecka... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 Juli , 2007 Vad har vädret med båten att göra ??? Bara åk... Har oxå semester om en vecka o då jävlar ska det åkas... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 1 Juli , 2007 Rätt så Lamon.Buss på dem bara, här köper de båtar för kanske en mille åsså kan de inte åka/segla ut för det kan bli regn! Hälsningar till dem från mig:Sälj båten--köp stuga.:-[ Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Juli , 2007 Ni är 2 kloka män ni Lamon och Kalman, jag oxå tror jag, skit i regnet ut på havet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser