Petta1 0 Postad 28 Juni , 2007 Jag tycker mig ha läst att det finns en sjömack i Motala, vilket fabrikat är det på den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 28 Juni , 2007 Vet inte det men har för mig att det ligger en sjömack vid ut/inloppet till kanalen som har sedelautomat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Robing 0 Postad 30 Juni , 2007 Finns mycket riktigt en sjömack i Motala och ligger som sagt vid ut/inloppet till kanalen. Men kan tyvärr heller inte svara på vilket fabrikat det är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sesoki 0 Postad 30 Juni , 2007 Spelar ingen roll vad det är för företag som har macken. Pumpen tar bara sedlar ändå. /Sören Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
babyliner 0 Postad 7 Juli , 2007 Ja, macken som ligger vid in /utloppet till göta kanal är av märket Norsk hydro. Har man inte kontanter så kan man betala på macken med kort, som man ser från pumpen ca.50 meter från kajkant/mvh Ronny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser