Tosen 0 Postad 27 Juni , 2007 Hejsan. Vad har ni för uppläggningsanordningar till era snipor? Undrar Tösen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 27 Juni , 2007 Ett gäng med korta plankor som är ihopspikade till två (typ ölbackar fast lägre) bockar som båten ställs på och sedan så har jag fyra filtklädda träbockar som jag trär in utefter sidorna och då två på varje sida. Ett rep som gör att sidobockarna inte kan flytta sig och sedan så smäller jag upp et båthus varje år. Blir som ett jättegarage. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 27 Juni , 2007 Jag har Tyresöbocken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mattias_B 0 Postad 29 Juni , 2007 Ja jag har min på båtvagnet. Har även bockar men jag använder inte dom så flitigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ludden 1 Postad 29 Juni , 2007 Jag har vanliga bockar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 29 Juni , 2007 Min skuta står på sin alldeles egna och nya upptagningsvagn. Bra att torrlägga och sjösätta när man vill. På vintranra tar jag bara och hissar upp hela paketet och sätter det på pallbockar för att spara hjulen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tosen 0 Postad 11 Juli , 2007 Tösen hälsar och tackar för tips. Hoppas ni får en skön sommar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser