pejon 1 Postad 27 Juni , 2007 Hejsan, är det någon som vet om det finns en hemsida för Bayliner i Norge? Jag behöver en flybridgeruta till min 2556a från 89. Mvh Peter Jonsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 27 Juni , 2007 Kolla med din lokala bilglasmästare ist. dom kan skära till nästan vad du vill i plexiglas, färger etc. //RC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 28 Juni , 2007 Tyvärr så går den inte att tillverka av någon lokal glasmästare. Men tack för tipset ändå. Mvh Peter Jonsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 28 Juni , 2007 Hej! Du har mail. Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 28 Juni , 2007 Hejsan Persk,tack för hjälpen, men Begnt kunde bara tipsa vidare till Tyskland eller USA. Så jag får vidga vyerna och träna på lite olika språk, så kanske att det löser sig tillslut. Mvh Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 28 Juni , 2007 Ok, konstigt.. Borde inte vara några svårigheter att tillverka en sådan om man kan ta den gamla som mall. mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 2 Juli , 2007 Hallå allihopa, är det verkligen ingen på forumet som vet telnr. till någon Byliner försäljare i Norge? Mvh Peter jonsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janandersson 0 Postad 2 Juli , 2007 Nä det verkar inte så. Men kanske du kan kolla den här? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 2 Juli , 2007 Hej igen! Om du http://www.baylinerownersclub.org/forum/showthread.php?t=771 så finns det hopp om att få en originalruta, dock ej i Norge. Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 3 Juli , 2007 Hejsan, tyvärr så har Bayliner handlare bara rutor till båtar nyare änn 96 Så jag måste få tag i en kopierad ruta. Men det är bara att jaga vidare Men tack för hjälpen allihopa. Peter Jonsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 24 September , 2007 www.usboating.no kunde hjälpa mig. Ny ruta är på väg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 24 September , 2007 Skönt att det ordnade sej! Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser