sejt 0 Postad 26 Juni , 2007 Hej, har planer på att köpa en ny gps. Undrar därför om det är någon som har erfarenhet från http://www.navigate-worldwide.com/ ?? Kommentera gärna. Bra eller dåligt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hawkee 0 Postad 27 Juni , 2007 Jag köpte en 520S där. Jag tyckte att hemsidan verkade i fraud-igaste laget så jag ville inte betala i förskott utan hämta på plats i borås. Det gick bra och grejjorna funkade och var som de skulle. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sejt 0 Postad 27 Juni , 2007 Kan också tycka att det är lite olustigt att betala i förväg. Men då vet jag att det är ok att hämta prylarna ï Borås. Tack för det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hawaii-industries 0 Postad 27 Juni , 2007 Bra priser men sidan var lite 90 tal, mycket bling bling och andra störande moment. Jag skulle nog lägga ett par hundralappar till o köpa från någon mer etablerad aktör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser