Lamon 1 Postad 25 Juni , 2007 Hur långt kan ni räkna på ett andetag... Fuska inte nu !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 25 Juni , 2007 Lamon är snart vinnare och inaktiv medlem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Juni , 2007 Var det så Steve gjorde? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 25 Juni , 2007 Höll andan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 30 Juni , 2007 Hörru Lamon,menar du räkna tyst eller högt?Börja från ett och två och tre osv eller räkna härifrån till dit så det blir långt?Nu kan jag inte hålla andan längre så jag slutar.Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 30 Juni , 2007 Hurru Kalman... Jag hade nog tänkt mig, ähhe ta tyst eller högt... Men ett två tre ska det vara... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 30 Juni , 2007 125 126 127 128 phhhhhhhh nu gick det inte längre 128 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 30 Juni , 2007 Men Lamon då, vilket skall jag ta nu.Om jag räknar högt så måste det gå luft ut genom munnen annars svänger inte stämbanden, det blir ingen bra stämning då. Möjligen när jag tystnat. Räknar jag tyst så kan jag fuska, jag är redan uppe i tvåmiljonerfemhundrasjutusenkommaåttionio.Kolla det om du kan. Fast vad är poängen? Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 Juli , 2007 För fan Kalman.... INGET FUSK... Ta tyst men fuska inte... Jag är på 159... Prova att blunda oxå om det inte är svårare då... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 1 Juli , 2007 Neeeeej, jag fuskar inte, räknar fort......sån sort bara.........Stannade vid tre mille. Tänk om det vatt ändå kronor jag räknat...ens egna.... Färdig klirrat.Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Emil-Sj 0 Postad 5 Juli , 2007 kommer bara till 60 fast jag räknar högt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser