Nitro 2 Postad 21 Juni , 2007 Nu när midsommaren står för dörren vill jag önska er alla en riktigt trevlig midsommar. Själv tänker jag bara sitta och njuta (i det kommande regnet) av att vara ledig - sitta i båten och höra vågornas kluck mot skrovet. Ha de så skönt/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 21 Juni , 2007 Tack detsamma! Men det är väl inte bara mot skrovet det skall klucka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 21 Juni , 2007 Jobbar inatt, men direkt efter jobbet imorgon klockan 07,00 bär det iväg ut. Sillen, potatisen, nubben och allt annat är redan stuvat. Här uppe i Stockholmstrakten verkar vi få skapligt väder ändå. Ha en trevlig midsommar alla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klingan 0 Postad 21 Juni , 2007 Trevlig midsommar Själv lägger jag i vid Öckerö i Göteborgs skärgård i morgon fredag. Ska regna fredag, lördag, söndag så det blir flytoverall på. Förhoppningsvis nappar det bättre än i påskas! Ska bara krama 50 mil med bilen först så jag kommer dit! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tjeval 0 Postad 21 Juni , 2007 Trevlig midsommar! Ska iväg och KANSKE handla båt idag så jag lär ju inte få den levererad och klar till midsommar, så det får bli till land i år också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
winga25 0 Postad 21 Juni , 2007 TREVLIG MIDSOMMAR Det gör väl inget med regn bara man får vara ute vid båten och havet. Sköt om er alla!!!!! //Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 21 Juni , 2007 Trevlig midsommar !!! Inget motorbåts körande efter nubben ´ , tänk på det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pebbenp 0 Postad 21 Juni , 2007 Trevlig midsommar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 21 Juni , 2007 Trevlig Midsommar. Hoppas att det blir lite uppehåll, så jag får i båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 21 Juni , 2007 Ja, det är ju klart att vi alla ska ha en bra midsommar! Hoppas att vi slipper det värsta stöket också så att det blir riktigt trevligt. Passar på att önska er alla en vansinnigt trevlig midsommar! Sköt om er och varandra.... Hälsningar: Roddarn Senast ändrad av Roddarn | 21 juni 2007 | 15:27 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 21 Juni , 2007 Trevlig Midsommar!Jag räknar naturligtvis med en och annan båttur i helgen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 21 Juni , 2007 ha det så gott allihopa. själv så ska jag sitta i min båt o njuta av solen som alldrig vill gå ner häruppe.trevlig midsommar på er o fridenzzzzzzzzz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 21 Juni , 2007 Är du här åxå och spökar Rillez Trevlig midsommar på dig och alla andra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter0152 0 Postad 21 Juni , 2007 Det samma önskar jag från mälaren och i morgon prästholmen. Glad midsommar mvh peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 21 Juni , 2007 Trevlig Midsommar & Båtsommar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Smidy 0 Postad 22 Juni , 2007 en riktigt trevlig midsommar önskar jag er alla!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mauen 0 Postad 22 Juni , 2007 Ja trevlig midsommar på er! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larhol05 0 Postad 22 Juni , 2007 Hej, Vilken midsommarafton. Överhandsväder med 40mm regn sen i morse. Det enda positiva är att jag snart kan sjösätta på garageuppfarten. Må solen lysa över er alla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 22 Juni , 2007 Ja Glad Midsommar!Uppehåll för stunden iaf! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser