Fredrik_Lindgren 0 Postad 20 Juni , 2007 Hej! Jag har en Johnson 225 -89 som jag har en liten fråga om: Det finns ju en brytare om underlättar växling (bryter 3 av cylindrarna vid växlingsögonblicket). Denna funktion fungerar rent elektriskt men dock inte mekaniskt, jag undrar om det finns nån som har eller har möjlighet att fixa en bild på hur det ska se ut? Brytaren finns där och tillhörande hållare med fjäder men det måste vara något som saknas, något som förbinder den med växelvajern...? vänligen hör av er om ni vet! /fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 20 Juni , 2007 Du hitta sprängskisser här. Jag har klickat fram Johnson, 1989, 225 hk åt dig. Bara välja modell och sen kommer du in på sprängskisssidan där du väljer del av motorn. http://www.ishopmarine.com/ishop/jsp/AsplIsmHomeCcat.jsp?isFromCMS=false&hideAdd2CartButton=&isStandAlone=&is4CmsShop=&reqln=Unknown&reqem=Unknown&reqph=Unknown&reqFor=29&req4Browse=1&lvlCode=3&pCode=M0015437&path=BMC~A0000022~M0015432~M0015437&docId=&docName=&isForSupStore=true&cCatFilter=BMC&eCatSupFldr=supplier-100-005-EJ Senast ändrad av Yadis | 20 juni 2007 | 13:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_Lindgren 0 Postad 20 Juni , 2007 tack för ditt tips! tyvärr har jag gått igenom dessa både en ch två gånger.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 20 Juni , 2007 Prova ring till närmaste Johnson-återförsäljare o be o få snacka med verkstaden, dom vet nog direkt vad du är ute efter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser