Westfjord26 9 Postad 20 Juni , 2007 Färskpotatis, sill och snaps.......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 20 Juni , 2007 Till midsommar vill jag ha Badankan i vattnet igen och hoppas nya aktern med ännu mer förstärkningar och även sänkning av motorn får ur de sista möjliga knopen utan att ankan spricker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Juni , 2007 Va lätt! Givetvis Pilsner. Och då menar jag inte bara en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 20 Juni , 2007 Men du tål ju bara en halv !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 20 Juni , 2007 Tantens inlaggda sill och en Aalborg (flera) samt förra årets potäter så man slipper att sitta och grina för dom blaskiga färskpotäterna som kan vara ätbara var tionde gång. Blir regn ändå så det blir blaskigt på mer än ett sätt i alla fall här på Västkusten.(säger dom). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 20 Juni , 2007 Sill, nubbe, öl, sol och myggfritt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 21 Juni , 2007 Du har helt rätt Laban!! Jag tål ju bara en halv pall pilsner. Men när jag vilat i 20 min så kan jag dra i mig en halv pall till på en förmiddag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dara 0 Postad 21 Juni , 2007 mmm ska bli härligt att avnjuta detta i regnet........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser