smoegen 89 Postad 19 Juni , 2007 Hej ,, här har ni en trevlig segelbåt till hyggligt pris.... http://www.blocket.se/vi/12364246.htm?ca=15_s synd bara att man inte får se hur den ser ut.... För bilden som säljaren har lagt in på blocket föreställer min RosaII... å hon är icke till salu,, i alla fall inte för 70.000:- Tycker ju att man kan han kunde vart lite artig å säga att bilden inte föreställer hans båt?? Ha´ t sô pent Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 536 Postad 19 Juni , 2007 Skitdåligt gjort. Falsk marknadsföring kan man kalla det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 19 Juni , 2007 oj de va inte snällt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mangen5 0 Postad 19 Juni , 2007 Hej hopp! Så var bilden borta ... Men båten din är fin i a f. MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 20 Juni , 2007 Jaha.. då var bilden på min båt på blocket borta, jag meilade annonsören å upplyste honom om att jag fått telefon ang att min båt låg på blocket, och var till salu uppe i stockholm(folk här hemma kände ju igen både båt och brygga). Ang själva bilden kanske man inte skall vara så upprörd, jag har ju trots allt lagt ut den på nätet till allmän beskådan, och internet kan ju ibland vara lite laglöst land. Och känner jag mej själv rätt så hade jag ju inte nekat annonsören att använda min bild om kontaktat mej och lovat att ange källan till bilden. Och de tycker jag dessutom e schysst gentemot eventuella spekulanter. Hoppas nu bara att allt går väl för den här säljaren med hans båtaffärer, och som sagt så tycker jag att Fin-Gal är en trevlig båt och hans vekar ju hyggligt utrustad och i ordning till det pris som begärs Ha´ t sô pent Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 20 Juni , 2007 PÅ tal om inget annat.. men stefan jag tänkte bara varna för fulla ungdomar på smögen nu i helgen.. undertecknad kan ev. va en full ungdom på smögen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 20 Juni , 2007 ojojojoj tur att man inte är där i helgen då.jag ska nämligen va spiknykter hela helgen hahaha rillezzzzzzzzzz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 20 Juni , 2007 oavsett nykterhet så skrev ju vår vän Gedda trots allt ungdomar.... å då går vi väl bort bägge två Rillez? men om du e här å tittar till oss så får du höra av dej, vem vet om vädret e gott kanske ja kan locka med en segeltur, ligger en pen jôlle vid bryggan nu. Ha´ t sô pent Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser