nisse49 0 Postad 19 Juni , 2007 hej funderar på att köpa en bättre beg ASKELADDEN 480 SX m en HONDA 50 4-takt. vet nån vad denna båt väger ? klarar man 750-kg-kravet för eu-trailer ? hälsning nisse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 19 Juni , 2007 Hej! Har ingen uppgift på vad varken båten eller motorn väger, men en sak är säkert och det är att du med god marginal kommer att hålla under 750 kg! Då inkluderar jag t.ex. batteri, tampar, dragg och full tank. I annat fall är det ju lätt att titta på tillverkarnas hemsidor för att ta reda på den exakta vikten. Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nisse49 0 Postad 19 Juni , 2007 faktiskt inte så lätt för båten finns inte på Askeladdens hemsida längre. har nån nåt tips om var historik kan finnas ? nisse Senast ändrad av nisse49 | 19 juni 2007 | 22:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mick 0 Postad 20 Juni , 2007 Hej! Har själv en 450 SX. Innan jag köpte den fick jag datablad av GBM i Smögen. De kan logga in på Askeladdens hemsida och ta ut gamla datablad (funkade i alla fall för 3 år sedan). /Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser