clabbe10 0 Postad 18 Juni , 2007 Saknar passagerar handtaget i min bella, hur får man tag i ett orginal om inte finländarna kan hjälpa en, grått skall det vara. Någon som vet ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 Juni , 2007 Mina är i rostfritt tror jag. Är det dom bakre eller det främre? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 18 Juni , 2007 Menar du att det inte går att få tag på hos en Bella återförsäljare som i sin tur tar hem det från Finland? Det borde väl finnas som reservdel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
clabbe10 0 Postad 19 Juni , 2007 Det som sitter rakt under instrumentpanelen, passageraren. Pratade med orust marina dem ställt frågan till finnjä****rna, dem var inte intresserade, så frågan kvarstår, vem är Generalagent i sverige tro ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Juni , 2007 Är det detta handtag du menar? Kolla med Huges Marina. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser