AudiTQ 1 Postad 16 Juni , 2007 Någon som använder Bluechart kort till sin Garmin 60 ? Fungerar det bra ? Mvh //-//N Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groucho 0 Postad 16 Juni , 2007 Installerade bluechart small igår på min 60 Cx, återkommer med mer info när jag testat... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 19 Juni , 2007 Hunnit testa nåt ? mvh //-// N Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groucho 0 Postad 19 Juni , 2007 Liten tur=litet test. Fungerade bra, men måste montera fäste i båten också! De e mycke nu... mvh G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PG550 0 Postad 20 Juni , 2007 Har använt min Garmin 60cx med bluechart hela förra sommaren och är hel nöjd fungerar klockrent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 6 Juli , 2007 Med lite extra tillbehör kan man även använda denna GPS till datorn och köra SeaClear...rätt bra faktiskt! :-D Har inte hunnit testa det än men hittills är jag nöjd med GPS:en,, perfekt komplement till min plotter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser