stefan_59 0 Postad 15 Juni , 2007 nån som vet en bra nätbutik för GPS-plotter Senast ändrad av stefan_59 | 15 juni 2007 | 22:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 15 Juni , 2007 Hejsan! Jajamen...här ska du få till en butik som har vansinnigt bra priser på plottrar, men själva kartan få du köpa någon annanstans då denna butik inte säljer dessa. Men priserna på plottrarna är fin-fina! Lycka till! http://www.tecopt.com/artiklar/gps-plotter/ Hälsningar: Ludgo-Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan_59 0 Postad 15 Juni , 2007 tack för tipset Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larssonson 0 Postad 15 Juni , 2007 Om du är intresserad av att importera en plotter så kan jag varmt rekomendera www.gpsdiscount.com. Det är en Amerikansk sida med mycket bra priser och proffsig service. Jag beställde en Garmin 292. Det tog 4 dagar att få den från att jag hade beställt och kostade mig 3600:- totalt med frakt, moms och tull. Bluechart får du köpa hemma. Hjertmans var billigast. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser