Namkong 0 Postad 15 Juni , 2007 Hej på er! Är på jakt efter ett bluechart kort till min Garmin 178c. Har kollat lite på Blocket.se och hittat några där, men min fråga är. Dessa kort är från -02-04. Har det någon betydelse att dom är så gammla. Jag förstår att det rör sig om uppdateringar till det. Vad tycker ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
enn858 0 Postad 15 Juni , 2007 Vilket kort søger du (område) har et helt nyt G2 Strömstad - Halmstad incl Vännern Vätteren Sommen Noen etc. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Namkong 0 Postad 15 Juni , 2007 Söker stockholm-Mälaren. Men 178c tar väll inte G2 kort så vill jag vet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 15 Juni , 2007 Jag har ett Bluechart MEU025R, Stockholm-Mälaren Jan 2004. Maila/PM mig om du är intresserad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 16 Juni , 2007 Jag tror att 178c tar G2-kort men inte G2 Vision (kolla på garmin.com). Jag beställde plotter (420) samt kort från en firma i USA (brijoinc.com/marin). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Namkong 0 Postad 16 Juni , 2007 Nej det gör den inte. Har kollat. Senast ändrad av Namkong | 16 juni 2007 | 20:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fletcher 0 Postad 4 Juli , 2007 Hej! Fungerade allt bra med beställning och leverans från firman? fick du betala tull och moms? Vad blev slutpriset hemma i sverige //Jimmy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ove-T 291 Postad 5 Juli , 2007 Hej Peter Köp det senast Bluechartkort som passar till din plotter. Det har hänt mycket med dessa kort de senaste åren. Hälsningar Ove Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser