Terrafobica 68 Postad 14 Juni , 2007 Jag är väl lite av en Blocketfanatiker, tycker det är kul att läsa alla annonser, framförallt sådant som har med båtar att göra. Men jag har många gånger undrat över en sak. Vem f-n köper en begagnad Porta potti? Sådana annonser ligger ute då och då, går det verkligen att sälja en inskiten mugg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 14 Juni , 2007 det är nog bara i garderoben sånt går o sälja. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BerraS 46 Postad 14 Juni , 2007 En färdig inskiten har jo ett mycket högt affektions värde! Skulle vara berädd att lägga upp mycket stålar för en sån!! Vart hitta?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Juni , 2007 Borde finnas en del nu så här i Hultsfredstider ju Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 16 Juni , 2007 Du kan få köpa den här, den står i mitt föråd. Det är endast förra ägaren som har skitit i den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser