mike1 0 Postad 12 Juni , 2007 hej hej! nu har de blivigt haveri på min propeller och jag letar efter en ny eller beg som passar archimedes penta 550 tror att de är en -74. om ni har eller vet nå som kan ha en sådan så hör av er antingen här eller maila till tux83@telia.com mvh micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 12 Juni , 2007 Varför inte lämna in den på renovering. Det brukar inte vara så dyrt. T ex Propellertrim. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 12 Juni , 2007 Pröva med: Bengt Ahls Marin på Tyresö Marinhallen i Eskilstuna Emilssons Motor i Göteborg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 13 Juni , 2007 fick min renoverad för 300:- i mitt fall så lönade det sig att renovera, men det vara bara ett blad som var trasigt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mike1 0 Postad 13 Juni , 2007 tack så mycke för alla svar!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser