Oson22-150 0 Postad 11 Juni , 2007 Har dom bara trä (plywood) m.m. uppe i butiken eller har dom ett lager någonstans. Tyckte dom hade så lite. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
islandman 0 Postad 13 Juni , 2007 Dom har ett lager i källaren tror jag.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
islandman 0 Postad 13 Juni , 2007 Men jag skulle inte köpa plywood där om jag vore du Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 13 Juni , 2007 Jag vet att de har ett lager i källaren. Sortimentet framgår också av deras katalog. Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
winga25 0 Postad 13 Juni , 2007 Är det inte enklare att ringa direkt till butiken och fråga? //Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 Juni , 2007 Här finns inga enkla vägar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
winga25 0 Postad 13 Juni , 2007 Tänkte inte på det!!! //Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 13 Juni , 2007 Under de år jag hade båt i Stockholmsområdet handlade jag mycket på Erlandssons Brygga. Plyfa mm köpte jag på Pondus Snickeri som har en bra sortering. http://www.pondussnickeri.a.se/ tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ilonen68 1 Postad 13 Juni , 2007 Hej har du provat palms trä i tyresö dom köper jag av. Jag tycker dom har ett överlägset utbud och är billigare(om man kan säga så om trä) än den vanliga båthandeln. Mvh Tomi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
per-s 0 Postad 15 Juni , 2007 Hej, bättre att handla på Erlandssons Trade i Upplands-Väsby, dom är grossister och förser Erlandssons Brygga, SEASAE mfl med deras virke. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser