JockeWik 1 Postad 10 Juni , 2007 Har frågat tidigare på motorbåtar typ bowrider, och fått många bra tips. Har nu fastnat för ovanstående båt, har dock inte provkört än, men ska göra det snarast! Har tittat på MV-Marin 5400 (br) med Suzuki DF90 4-takt. Någon som kan hjälpa mig med synpunkter och kommentarer på denna båt/kombination? Har tittat på Bella 512 Excel innan, men den kändes liten, har även kikat på och provkört en Askeladden 525 Excel med 90hp 2-takt - men sambon föredrar bowrider framför mittpulpet..... Tacksam för synpunkter och kommentarer - måste ju finnas någon som äger ovanstående kombination!? ;-) Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JockeWik 1 Postad 15 Juni , 2007 Kan det vara möjligt?! Är det INGEN som har en dylik båt....? Jag som trodde att jag skulle få lite matnyttiga kommentarer. Får väl hoppas en stund till. Senast ändrad av JockeWik | 15 juni 2007 | 15:17 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JockeWik 1 Postad 23 Juli , 2007 Jaja, behöver inga kommentarer... bestämde mig för en Ryds istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 23 Juli , 2007 Vilken Ryds? 520 GTX? Med vilken motor? Hur tycker du den går i sjön och lite allmänna kommentarer om båten? /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser