Oson22-150 0 Postad 8 Juni , 2007 Vet ni var man skall vända sig om msn vill ha hjälp med att bygga pentry i en Ryds Camping. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
islandman 0 Postad 13 Juni , 2007 Prova med Pondus Snickeri, Pipersgatan 6, KungsholmenTel: 08-6515400 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 9 Februari , 2012 Hej! Jag har också tänkt bygga ett litet pentry för Origo 3000 samt en diskbalja under. Naturligtvis förvaring under. Vet ni om det finns några beskrivningar att ladda ner grunderna. vad man skall tänka på? osv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 25 Maj , 2012 Hej! Byggde en egen variant som jag är ganska nöjd med. skickar några bilder... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 25 Maj , 2012 träet är behandlat med Danish Oil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 25 Maj , 2012 Jaha. Du har diskhon bakom Origoköket och diskhon åtkommlig från sidan. Inte så dumt. Fast det tog ett tag innan jag fattade. Ser fint ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 25 Maj , 2012 Ja, ibland får man trolla med knäna (pga platsbrist). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Orsing 0 Postad 9 Juli , 2012 Hej! Snyggt bygge! Vilken sorts trä använde du till pentrykonsollen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Virago61 0 Postad 12 Maj , 2015 Hej! Byggde en egen variant som jag är ganska nöjd med. skickar några bilder... Hej. Kan du lägga ut bilder på hur du har gjort, eller skicka dem även till mig? tack på förhand. Med vänlig hälsning Eva Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 13 Maj , 2015 Hej! Roligt att du ryckte om det. Här kommer några bilder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 15 Maj , 2015 Hej Tollaren! Snyggt bygge. Det jag undrar är varför har du en "grop2 framför pardörrarna. Går dörrarna "utåt", mot den som tittar, i iblden? Äre förpiken som är bakom? Har du möjligen en bild med dörren lite öppen? Skall snart sjösätta min båt å bygga resten vid bryggan. Så jag smalar på ideer. Tackar. Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 16 Maj , 2015 Hej! Har lite svårt att tyda vad du menar. Tyvärr har jag inte kvar denna båten så jag kan inte ta några bilder men kan kolla om jag hittar några fler på pentryt. Jag hade ett stuvfack framför pardörrarna. På bilden är den lilla golvbiten borttagen. Golvet är lite sänkt framför dörrarna som öppnas mot "den som tittar in i bilden". Ja det är förpiken som är bakom dörrarna. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 18 Maj , 2015 Hittade några bilder till innan pentrybygget men inte när dörrarna är öppna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 25 Maj , 2015 Tack för bilerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Virago61 0 Postad 25 Maj , 2015 Hej, tack för fina bilder, det är jättefint!!! Nu fick jag lite mer att tänka på Mvh Eva Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser