Gå till innehåll
torsdag 16 januari 2025
jeppe_a

Midsommarfirande runt smögen lysekil?

Rekommendera Poster

Hej är det någon som kan tipsa om något bra ställe att fira midsommar på runt smögen lysekil. Gärna med midsommarstång å lite musik å fest. är det det någon som vet hur det är på st.kornö tex. eller gullholmen, malmön, smögen, hunnebo.

jeppe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På Smögen brukar det vara midsommarfirande i parken vid vandrarhemmet. Där brukar vara gott om folk och mycket dans runt midsommarstången. Passar bra för famlijer. Vet inte hur dags det är. Kolla på www.smogen.com om det står något.

Mvh, Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok de kan ju va ett alternativ nån som vet hur det är på övriga ställen runt omkring

jeppe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

På smögen är det som sagt midsommarfirande i badhusparken ( vid makrillvikens Vandrarhem http://www.makrillviken.se/hittaoss.html ) Jag hittade faktiskt ingen information på nätet om detta, men det gå att ringa till vandrarhemmet och fråga. För Rune finns det aldrig något omöjligt.

På Turistbyråns hemsida hittade jag tre arrangemang Bovall, Bohus Malmön och vid Nordens Ark (längst in i Åbyfjorden) Till alla ställena kan man ju gå med båt http://www.vastsverige.com/templates/search.aspx?id=1440 gå till sidan 2

Det brukar firas midsommar i Tångenparken också. 

Om jag skulle rangordna dessa 5 arr skulle nog Nordens Arkkomma på första plats, sen är det nog hugget som stucket

Tidigare när jag hjälpte en kille som hyrde ut ljudanläggningar var det midsommarfirande i Hunnebo på midsommardagen. hur det är nu vet jag inte

tommy 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok! tack för infon nu är det bara o välja nåt o hoppas på det bästa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...