kwerken 0 Postad 8 Juni , 2007 Hej! Undrar om det finns någon som kan ge lite råd om huruvida det är möjligt att segla över till Danmark och spela golf. Spelar givetvis på så många banor som möjligt, och tar då helst sjövägen. Någon som gjort något liknande och kan rekommendera rutter m.m.??? Kwerken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dupe 0 Postad 9 Juni , 2007 Nej, tyvärr. Men kan du ge tips på kustnära golfbanor i Sverige? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kwerken 0 Postad 11 Juni , 2007 Oj.......det finns ju nästan hur många som helst. Jag kan rekommendera dig att kolla på banor från Torekov/Båstad upp till Fjällbacka. Finns som sagt en hel del! Lycka till! Kwerken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ship 1 Postad 12 Juni , 2007 Hej! Jag spelar inte golf längre men jag har sett att folk spelar när de är på Läsö. Det finns nog bara en bana där men den ligger hyfsat nära Österby hamn. Jag har gått längs stranden till banan och det var c:a 1Km. Lycka till. Mvh Lars Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larhol05 0 Postad 12 Juni , 2007 Hej,Du kan gå in på www.golfonline.dk där ser du alla golfbanor samt lägei Danmark. För övrigt föreslår jag Blekinge för ett golfbesök. Otroligvacker skärgård samt flertal kustnära golfbanor som t.ex Trummenäs, Almö,Ronneby och Sölvesborg.MVHLasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser