Gå till innehåll
måndag 10 februari 2025
Kenneth_S

Var ute en sväng i går kväll...

Rekommendera Poster

en helt underbar kväll... jag, frugan, dottern & hunden... Dotterns kille var tvungen att träna, han spelar ju elitfotboll och då är de tydligen tvungna till sådant... tur att man slipper det och man istället kan njuta av en härlig båttur en vanlig torsdagkväll... Vi la till vid en ö som heter Torsholmen, och ligger strax utanför Amundön i Askimsfjorden... Grillade, och bara njöööööööt...

Livet e allt bra hääälittt... Skall ut ikväll igen, och ligga tills på söndag... Får se vart det blir... Torsholmen, Fjordholmarna, Tornö, Kungsö eller eventuellt Tistlarna... alla lika aktuella... och lika sköna... Sommaren har börjat...!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och jag som inte fått båten i sjön än... smiley-frown.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Samma här :-( Måste först bygga min båtslip imorgon, innan jag kan lägga båten i sjön.

Hoppas att allt fungerar så att motorn kan startas på eftermiddagen (eller kväll, sk...samma)

/Sven

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag var ute och körde 35 sjömil ikväll. Kanonväder. Körde förbi dessa på bilden. Undrar om det var en segeltävling. Säkert kul i stiltje.

post-22587-1394235090,7978_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I kväll ska det bli av!

Jag ska bara montera dom här Trimfenorna jag köpte på Clas Ohlsson i går... Hoppas det inte bara är leksaker som jag först trodde.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...