Lotsenn 0 Postad 6 Juni , 2007 Slänger ut en liten fråga här bara: Hur stort intresse finns det är på MG att möta Ostindienfararen när den anlöper Göteborg nu på Lördag? Nyfiken Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 7 Juni , 2007 Hej, vad jag uppfattat det det på forumet så är det 4 st som svarat att dom ska möta Ostindiefararen på lördag. Ska själv in och möta upp. kema Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 7 Juni , 2007 Tyvärr lite lång transportsträcka från Nynäshamn för min del... annars hade det varit givet! /A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 7 Juni , 2007 Dessvärre kommer den en vecka för tidigt för min del. Passerar Göteborg (staden)på väg söderut med båten nästa Lördag. Får väl göra ett besök landvägen när den kommer till Lysekil eller Uddevalla.tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 7 Juni , 2007 Nä, som Stockholmare får man hålla sig till tåls en månad - då kommer det ju hundra gånger fler skepp hit! http://www.tsr07.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SteinarP 0 Postad 7 Juni , 2007 Jag skall ut o möta världskändisen... Räknar med att jag inte blir ensam Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 7 Juni , 2007 Vill bara nämna att hon anländer till Halmstad den 18/7 för att senare gå in i Halmstads hamn o deltaga i Marin Festivalen 19/7 - 22/7 Hjärtligt Välkommna till Festival 2007 då Halmstad fyller 700år i år. Senast ändrad av peos | 07 juni 2007 | 23:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser