presidente 0 Postad 6 Juni , 2007 Hej, har haft denna båten i ca. 6 år och vet inte riktigr vad modellen heter. När jag köpte den sa han som sålde att det är en Bella 620 -91. Båten har gått på åland och jag kan inte hitta någon typplåt. Men jag kan inte hitta nån liknande på internet eller på anonns. Behöver veta för jag behöver nytt kapell och vill inte behöva lämna bort mitt i typ 2 mån... Kan nämnas den trubbiga nosen och invändigt är det en 120 cm säng på styrbords sida och diskho och bänk på babords sida. Baktill i sittbrunnen kan man fälla upp ett bord. Om någon har någon ide kan jag gärna maila fler bilder. Tackar på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ess1 0 Postad 6 Juni , 2007 Bortsett från att skrovet är klinkat så är den misstänkt likt Yamarin 540 Big game, nosen är mer eller mindre identisk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 Juni , 2007 Jag vet inte vad det är för båt, men vad spelar det för roll? Kontakta en seriös kapellmakare så mallar och syr han ett kapell som passar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser