laschan 0 Postad 2 Mars , 2004 Hej. Har en gammal SABB1 i en snipa. Ljuddämparen tyvärr helt sönderrostad. Har ni någon att sälja? Direktkyld 35 mm anslutning. Övrigt har jag planer att svetsa en egen. Alla tips och förslag är hjärtligt välkomna! Hälsningar Lars Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
josephine 0 Postad 21 Juni , 2004 Hej Jag har ingen ljuddämpare och jag vet dessvärre inte heller var man kan köpa det. Vet du var man kan få tag i oljefilter till SABB ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 21 Juni , 2004 Sabb är ju norska motorer och i norge flödar det tydligen av Sabb motorer. så sätt ut en annons i motsvarande båtbörsen eller något sådant. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst M.B Postad 23 Juli , 2004 På Elosmarin 0304-20358 hittar ni era saker i sverige. Dom har det mästa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 231 Postad 23 Juli , 2004 Kolla här också, http://www.sabb.no Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pulling 0 Postad 21 September , 2006 Ang. ljuddämpare och andra rostfria detaljer så kan jag hjälpa Er. Jag tillverkar det mesta inom RF enligt era egna önskemål. Man kan nå mej på mobilen: 0736-106076 MVH // Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
erikbehappy 0 Postad 5 Juni , 2007 Tack för info Behöver även jag ett avgasrör till en Sabb. Jag ringer när det blir dags Mvh // Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser