Tjomac 0 Postad 6 Juni , 2007 Vart får man tag i en oljekylare till en md32/aqd32 så fort som möjligt. (familjen sitter i båten och väntar på att få åka)... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 6 Juni , 2007 Kolla med Drevia www.drevia.se och begär företagspaket 9.00 till ditt jobb, om du inte har ngn lokal VP handlare som har grejer. RC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tjomac 0 Postad 6 Juni , 2007 Tack! Men drevia har inte heller någon, tur är väl det med dom fantasi- priserna. Fler tips? Ingen som har en liggande? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 6 Juni , 2007 Tala med en kylarreparatör. De kan löda det som är skadat på din gammla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Reine 0 Postad 6 Juni , 2007 Jag har en oljekylare (ny) liggande, men vet inte till vilken motor..... Kan du skicka en bild eller mått på din, så kan jag ju se om den fungerar för dig... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tjomac 0 Postad 7 Juni , 2007 Den är 135mm lång och 75mm i diameter och ca:150 st rör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Reine 0 Postad 7 Juni , 2007 Sorry ! Det ser inte alls ut som den jag har.... Men Drevia har ju även begagnade (kontrollerade) oljekylare. Kanske kan det vara en öppning. Om nu inte en kylreparatör finns tillgänglig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
benke-med-fjorden 0 Postad 7 Juni , 2007 Är den trasig eller igentäppt? Det går att rensa kylvattenkanalerna med en cykeleker eller dyligt om du har dålig kylning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tjomac 0 Postad 8 Juni , 2007 Jag har fått tag på en oljekylare till en md21 med hus och allt, det ska passa enligt volvo. Vi får se, jag ska ut och greja nu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser