waccas 0 Postad 5 Juni , 2007 Hej på er alla. Har en fråga angående 280 drev jag har teleflexstyrning på mitt gashantag så måste jag dra ut spaken för att lägga i back eller fram ingen knapp.Startar motorn och skall lägga i back eller fram så får jag ingen drivning på proppelern,växel vajern är injusterad bak efter boken men hur är det där framme går det att justera något där hur jag en gör med gashantaget så får jag ingen drivning på proppelern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flipperjens 0 Postad 5 Juni , 2007 växel vajern är injusterad bak efter boken Hej! i sådana fall har du fört växelhandaget på förarplatsen i både back o framläge, det är så man justerar enligt boken. DVS. för att veta om det funkar måste man lägga i fram respektive back o justera friläge efter detta. Tror tyvärr inte att det finns någon justering i reglaget. Kan det vara något problem med växelvajern? Du borde ha märkt detta redan på land! / Jens Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser