npj200 0 Postad 4 Juni , 2007 Hej! Vi är två kompisar som funderar på en Marieholm concorde som första båt, är det nåt man bör tänka på med den båten? inom eller utombordare? Ska framförallt användas till wakeboard och vattensport. Kanske nån som har en som är till salu hade tänkt lägga 40-45 Tacksam för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
a_eriksson 0 Postad 4 Juni , 2007 har själv ingen erfarenhet av denna båt, men en på mitt jobb hade för ett tag sedan en sådan, han hade en 115 hästars mercury på den (inihelvetes för stor enligt han själv, men roligt) men 75 hästars utombordare borde väl vara ganska lämpligt, rätta mig om jag har fel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 4 Juni , 2007 Hej. mycket trevlig båt..kännde en som hade 140 hk utombordare. den gick kanon bra...utombordare/inombordare det är väl sak samma...annars är det bra båtar 40-45 då får du en fin rackare..om du kollar efter utombordare så inte en för gammal motor... Mvh Harri Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 4 Juni , 2007 Här http://www.maringuiden.se/sjobodar/;sub=minbat&sok=&b=M&order=bg_b.batmodell&sort=ASC&page=5# så kan du se vad andra medlemmar tycker om sina Marieholm Concorde... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
npj200 0 Postad 5 Juni , 2007 Tackar så mycket! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser