Thunberg_jr 0 Postad 3 Juni , 2007 Hejsan. Någon som har funderat över att sätta klister märke på båten www.maringuiden.se ?? Här är ett exempel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 3 Juni , 2007 Jaha ???????? Och vad såg vi där som handlade om klistermärken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 3 Juni , 2007 Det undrade jag med. Kanske skulle stå där hur mycket vi får betalt för den reklamen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 3 Juni , 2007 Varför då ? //JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 3 Juni , 2007 Om jag får en rulle med MG-klistermärken så lovar jag att använda dom...som maskeringstape! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 4 Juni , 2007 www. Maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 4 Juni , 2007 www. Maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 4 Juni , 2007 Så ska det stå ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 4 Juni , 2007 BRA VART KAN MAN KÖPA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 4 Juni , 2007 så ska det stå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 4 Juni , 2007 kul ämne !? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Beckman 0 Postad 4 Juni , 2007 Jag skulle kunna tänka mig denna isf: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Juni , 2007 Varför? Är det för att de som ser båten ska sen kunna logga in sig på maringuiden och kolla vem som äger den. Tycker redan det är svårt utan web hänviningar att vara anonym. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Beckman 0 Postad 4 Juni , 2007 Jag har inga problem med att någon gör det? ingen vet ju exakt vilken båt som är vems?(undantagsfall nikitalords anka =)) och vem säger att man måste ha sin båt uppladdad här. Det är väll bara bra reklam för mg imo. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 238 Postad 4 Juni , 2007 Om Maringuiden betalar en ny spinnaker med logga till mig lovar jag att använda den gratis! Loggan får vara hur stor som helst! Gennaker kan också gå bra. Men klistermärken på min båt - näääähädu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 5 Juni , 2007 Jag behöver lite klistermärken att laga min pysläckande patrullgummibåt med... Undrar om det funkar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 Juni , 2007 Och varför skulle man göra reklam för maringuiden för? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 5 Juni , 2007 kanske om man har en seg båt och vill visa samhörighet med en seg sida?? Jag köper inga företagsvimplar -klistermärken etc....sånt får jag gratis ändå av alla möjliga företag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 Juni , 2007 Maringuiden är segare än min snipa nu, garderoben är som en bayliner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Juni , 2007 annars är väl garderoben full av snippor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser